سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۸۰۶
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه گفت: ۳ نفر از این شهرستان به بخش نهایی پنجمین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان کشور راه یافتند.

به گزارش فکرشهر، علیرضا سبحانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان از اوایل پاییز سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد و در پایان نامزدهای مرحله ‌نهایی این برنامه از سوی هیات داوران   بین ۲۷ هزار باشگاه با ۴۵۰ هزار عضو  در یک هزار و ۹۶۰  شهر و روستا ، اعلام شدند.

وی بیان کرد:  در این دوره از جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان، داوری ها در دو مرحله شهرستان و مرحله نهایی کشوری، انجام  شد که از میان مستندات داوری شده در مرحله شهرستانی ۷۰۰ باشگاه، دوهزار فیلم و بیش از دو هزار نامه به دبیرخانه آن رسیده بود.

سبحانی افزود: آثار ارایه شده باتوجه به شاخص‌هایی نظیر خلاقیت و ابتکار، فعالیت‌های ترویج کتاب‌خوانی در فضای مجازی، میزان اثرگذاری فعالیت‌ها، رسایی و شیوایی مستندات، توسط کارشناسان و متخصصان حوزه ترویج کتاب‌خوانی و ادبیات کودک و نوجوان در سه بخش بررسی و داوری شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه گفت: هیات داوران پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان پس از آثار رسیده به دبیرخانه مرکزی، نامزد های راه‌ یافته به مرحله نهایی را اعلام کرد که از این شهرستان در بخش نامه به نویسنده ، مهدی حاجی زاده از باشگاه نامیرا ، در بخش فیلم معرفی کتاب سمانه و سمیه قلندر از باشگاه واژه به مرحله نهایی راه یافتند.

وی یادآورشد:آیین اختتامیه و اعلام برگزیدگان نهایی جام باشگاههای کتاب‌ خوانی کودک و نوجوان بصورت مجازی در دوازدهم مرداد ماه ساعت ۱۶:۳۰ برگزار و  از طریق سایت ترویج کتابخوانی bookpromotion.ir بصورت زنده پخش خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر