شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: امام به ما آموخت به جای شعار ، خدمت صادقانه و سالم خود را در مقام عمل به مردم ثابت کنیم.به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی روز شنبه درآستانه گرامیداشت دهه فجر در گفت وگو با ایرنا افزود: رعایت حقوق مردم به خصوص حقوق شهروندی به معنای واقعی، تکریم و حفظ کرامت و بزرگی ملت از دیگر آموزه های امام راحل به ما مسوولان است.
کد خبر: ۹۳۸۷
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: امام به ما آموخت به جای شعار ، خدمت صادقانه و سالم خود را در مقام عمل به مردم ثابت کنیم.

به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی روز شنبه درآستانه گرامیداشت دهه فجر در گفت وگو با ایرنا افزود: رعایت حقوق مردم به خصوص حقوق شهروندی به معنای واقعی، تکریم و حفظ کرامت و بزرگی ملت از دیگر آموزه های امام راحل به ما مسوولان است.

وی یادآورشد: جرات و شهامت تصمیم گیری منطقی در برهه های سخت ، حفظ مصالح ملی به عنوان اولویت بزرگ و سرلوحه قرار دادن ایستادگی در مقابل قدرت زورگو از دیگر آموزه هایی است که معمار کبیر انقلاب به همه ما آموخت.

حقیقی با بیان اینکه باید محبت، مهربانی و اعتلال جای کینه، حسد وافراطی گری را در جامعه بگیرد اضافه کرد: دهه فجر یادآور اقتدار، ایثار، استقلال و آزادی خواهی، دین مداری و استبداد ستیزی مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مردم با لبیک به ندای امام راحل ثابت کردند به راه و منش امام خود پایبندند و ازعمق وجود با خوی استکبار و هر نوع افراطی گری که بوی استبداد درآن باشد بیزارند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که مردم دراهداف خود ثابت قدم هستند و می شود رابطه ظالمانه حاکمان ظالم با محکومان خود را قطع کرد.

حقیقی ادامه داد: در شرایط کنونی نیز مردم ثابت کرده اند به سیره و روش فرزند خلف امام مقام معظم رهبری پایبند هستند.

وی گفت: علیرغم شیطنت های دشمنان و فرازو نشیب حادث شده ،جمهوری اسلامی با رهبری امام عزیز و مقام معظم رهبری، توفیقات بی نظیری را کسب کرده است که هریک درجای خود قابل تامل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد به رغم سیاست تقابلی جهان با کشور ما اما خدمات ارایه شده به مردم غیرقابل مقایسه با قبل است.

وی اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران درسرمایه گذاری بخش سلامت جز کشورهای پیشرفته است و با سیاست های دولت تدبیر و امید نیز امروز میانگین پرداختی بیماران دربیمارستان های تحت پوشش وزارت بهداشت کمتر از7 درصد شده است.

حقیقی افزود: هرچند درتولید با اهداف خود فاصله داریم اما دراین مقوله از نظر تنوع، استراتزیک بودن، مسلح به فناوری نوین بودن و طولانی شدن چرخه تولید نمی توان قیاسی نسبت به قبل داشت.

معاون استانداری بوشهر یادآورشد: ازنظر صادرات وعدم وابستگی به نفت پیشرفت های خوبی داشته ایم و ازنظر علمی با فناوری های نوین نیز به خودباوری رسیده ایم .

وی با بیان اینکه توسعه بی نظیر در راه ها، سدسازی و کشاورزی از دیگر دستاودرهای انقلاب است گفت:همه توفیقات کسب شده به معنای این است که امروز با سرافرازی می توان گفت ما روی پای خودمان ایستاده ایم و وابستگی به دیگران را تقلیل داده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: البته تا آرمان های انقلاب فاصله زیادی داریم و نباید راضی به این شرایط باشیم.

حقیقی با دعوت از همه مردم و مسوولان بوشهری برای شرکت در آیین های دهه فجر یادآورشد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ،این دهه باید به صورت مردمی و با عظمت تمام برگزارشود.

وی گفت: همه ما دردفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مسوول هستیم پس باید ضمن شرکت درمراسم های دهه فجر در راهپیمایی 22 بهمن بسیارباشکوه تر شرکت کنیم .

حقیقی افزود: این امر باردیگر ثابت می کند به راه، روش و هدف معمار کبیر انقلاب معتقد و پایبند هستیم و نظام و خدمتگزاران خود را دوست داریم و آن ها را حمایت می کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر