جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۰۳۸
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اواخر هفته در بیشتر ساعت‌ها وضعیت جوی و دریایی این استان به‌نسبت آرام است.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و مه صبحگاهی در برخی نقاط از پدیده‌های غالب در این استان خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز در ساعت‎ هایی از بعدازظهر تا اوایل شب با رشد ابر در برخی از مناطق استان بوشهر، بیشتر در ارتفاعات و مناطق جنوبی، وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به ‌صورت رگبار پراکنده باران، رعدو برق و وزش تندباد موقتی دور از انتظار نخواهد بود.

انصاری ادامه داد: جهت وزش باد تا فردا متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری جوی به‌طور لحظه‌ای تا بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ و در ساعت‎هایی از بعدازظهر تا اوایل شب گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۲۲ دقیقه بامداد، مد اول ۰۷:۵۷، جزر دوم ۱۵:۴۸ و مد دوم  ۲۱:۳۷ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر