دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۱۷۸
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در انجام وظایف و رسالت خویش در طول سال از جمله در دوران کرونا نقش مهم و بارزی ایفا کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان در مصلای جمعه افزود: خبرنگاران در مدت شیوع ویروس کرونا بیشترین کمک را به ستاد مقابله با این بیماری ، کادر درمان و مدافعان سلامت و حوزه نطام درمانی کردند و با اطلاع رسانی مناسب و به موقع پیام  همدلی و همراهی را در مبارزه با این ویروس تسری بخشیدند.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای رسانه بخصوص شهید محمود صارمی گفت: نامگذاری ۱۷ مرداد به نام روز خبرنگار فرصتی مناسب برای اهمیت به جایگاه و ارزش و خبرنگاران است که با کم ترین توقع ، بیشترین تاثیر را در روشنگری مردم ایفا می کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: خبرنگاران به عنوان دیده بان جامعه و حلقه واسطه بین مردم و مسئولان و حاکمیت در روشنگری و آگاه رسانی و تنویر افکار عمومی نقش بی بدیل دارند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه این شهرستان هم در جهت پیگیری مطالبه ها و منافع و مصالح مردمی و هم دستاوردهای نظام به رسالت خبری خود جامه عمل پوشاندند.

امام جمعه گناوه گفت: امروز تمام دشمنان و رسانه های معاند به دنبال مایوس کردن مردم هستند که در این راستا ، خبرنگاران علاوه بر انعکاس اخبار و گزارش برای مردم امیدآفرینی و آنها را به آینده بیشتر امیدوارتر کنند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود:  به جایگاه خبرنگار تنها نباید به نامگذاری یک روز برای آنها در تقویم کفایت کرد بلکه باید از جایگاه آنها صیانت و حفاظت شود.

وی  افزود: باید به خبرنگاران با دیده احترام و تکریم نگاه کرد و اگر گزارشی نقدآمیز در رابطه با دستگاهی انتشار داد نباید با دید سیاسی با آنها  برخورد کرد.

امام جمعه گناوه بیان کرد: خبرنگار باید بدون جانبداری از حزب و جناح خاصی و بدون حب و بغض در شغل سترگی که برعهده دارد، ادای وظیفه کند و به دنبال حق طلبی مردم و حق گویی باشد.

وی گفت: امانتداری یکی از وظایف و شاخصه های برجسته یک خبرنگار است که باید خبرنگاران به این رکن مهم توجه جدی قایل شوند.

امام جمعه گناوه از خبرنگاران این شهرستان در دوران کرونایی تقدیر کرد و افزود: اصحاب رسانه کمک شایانی در این مدت هم به کادر درمان و هم آگاه بخشی مردم در مبارزه با این بیماری کردند.

وی از خبرنگاران این شهرستان درجهت پوشش اخبار بموقع نمازجمعه و برنامه های ستاد نماز جمعه تقدیر کرد.

در پایان این نشست از خبرنگاران و تنی چند از پیشکسوتان این حرفه تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر