جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در مراسمی با حضورفرماندار دشتستان، امام  جمعه  برازجان  وجمعی از مسوولان از خانواده  شهید انقلاب شهید ناصر دانشگر تجلیل بعمل آمد.به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، در این دیدار صمیمانه فرماندار دشتستان ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده های معزز آنها را توفیقی برای مسئولین دانست و گفت : خون شهيدان والامقام وصبر و بردباري خانواده هاي معزز آنان، عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۴۲۳
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در مراسمی با حضورفرماندار دشتستان، امام  جمعه  برازجان  وجمعی از مسوولان از خانواده  شهید انقلاب شهید ناصر دانشگر تجلیل بعمل آمد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، در این دیدار صمیمانه فرماندار دشتستان ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده های معزز آنها را توفیقی برای مسئولین دانست و گفت : خون شهيدان والامقام وصبر و بردباري خانواده هاي معزز آنان، عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان به ارمغان آورد.

دکتر ارسلان زارع با بیان اینکه دشتستان  از لحاظ تعداد شهدای انقلاب با داشتن 7 شهید  بیشترین تعداد شهداء در سطح استان بوشهر را به خود اختصاص داده است ،تصریح کرد:اگر رشادتهای شهیدان و جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهدا نبود ما هرگز این عزت ، سربلندی و آرامش را نداشتیم.

در این دیدار خانواده بزرگوار شهید دانشگر ضمن تشکر از حضور فرماندار و مسئولین برای آنان در خدمت به مردم شهرستان آرزوی موفقیت کردند.

شایان ذکر است شهید ناصر دانشگر  در درگیری با دژخیمان  کور دل در 57/10/12  در بخش سعدآباد شهرستان دشتستان شربت شهادت را نوشید و به خیل شهداء پیوست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر