يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۲۵۸
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: واکسیناسیون ۴۸۰ نفر از رانندگان ناوگان اتوبوس رانی بین شهری و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل مسافر در این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، سید حمید رضا علم روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در استان بوشهر ۳۰۰ نفر راننده اتوبوس وجود دارد که با احتساب رانندگان کمکی و کارکنان شرکت‌های حمل ونقل مسافر ۴۸۰ نفر مشمول دریافت واکسن کرونا می‌شوند.

وی اضافه کرد: به موجب مصوبه کمیته اجرایی واکسیناسیون بخش حمل ونقل عمومی با کمک معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کار واکسیناسیون رانندگان اتوبوس راین بین شهری و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل مسافر آغاز و به مرور رانندگان سایر بخش‌های حمل و نقل نیز انجام می‌شود.

علم بیان کرد: بیش ازیک ونیم سال از شروع همه‌گیری ویروس کرونا در کشور می‌گذرد وکارکنان شرکت‌های حمل ونقل مسافرو رانندگان با وجود شرایط بسیار سخت همواره در خط مقدم خدمات رسانی به مردم بوده‌اند و لحظه‌ای نیز حمل و نقل مسافر متوقف نشده است.

وی با اشاره به خدمات کارکنان بخش حمل ونقل مسافر و رانندگان اتوبوس در دوران کرونا اضافه کرد: رانندگان و کارکنان بخش حمل و نقل همواره و پا به پای کادر درمان برای خدمت رسانی به مردم در این شرایط سخت کرونایی حاضر بوده‌اند و مسافران را به مناطق و شهرهای دور و نزدیک جابه جا کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: رانندگان وکارکنان بخش حمل و نقل به دلیل استقرار در پایانه‌های مسافری و ناوگان عمومی ارتباط نزدیک با مسافران دارند و شغل آنها از شغل‌های پر ریسک برای ابتلا به ویروس کرونا است وهمین نیز سبب شده در اولویت تزریق واکسن قرار گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر