يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۳۶۶
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: منتخب شورای شهر بوشهر گفت: این شورا متعهد شده با هدف کمک به مدیریت بحران کرونا در بوشهر ۲۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی کمک کند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، جعفر پورکبگانی اعلام کرد: همچنین مقرر شده اعضای شورا با حضور در مسجدهای شهر از ظرفیت‌ مردمی و به ویژه خیران برای کمک به مدیریت کرونا در بوشهر استفاده کند.

وی بیان کرد: همچنین در چهار مرکز شهر شامل میدان‌های امام خمینی، رفاه، انقلاب و مسجد قرآن موکب‌هایی با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی شامل  وجه نقد و اقلام خشک راه اندازی می‌شود.

پورکبگانی ادامه داد: همچنین بنا شده هیات‌های مذهبی نیز نذرهای خود را به نحوی مدیریت کنند که هزینه‌های دانشگاه علوم پزشکی برای تامین موادغذایی مورد نیاز بیمارستان‌های محل پذیرش بیماران مبتلا به کرونا شهر بوشهر کاهش و با صرفه‌جویی صورت گرفته از این محل اقدام به خرید اقلام دارویی مورد نیاز بیماران کرونایی شود.

دیگر منتخب شورای شهر بوشهر نیز گفت: پیش‌بینی شده با ورود شورا برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه بتواند نیاز دارویی بیماران مبتلا به کرونا از جمله رمدسیور را تامین کند.

شهناز پولادی افزود: اکنون با وضعیت پیش آمده تزریق داروی رمدسیور بیماران مبتلا به کرونا در منزل به یک میلیون تومان رسیده است که دانشگاه و شورای شهر بوشهر با تشکیل کمیته مدیریت بحران کرونا برای برون رفت از این وضعیت برنامه ویژه دارد.

وی ادامه داد: امید است در  این راستا با کمک گرفتن از ظرفیت مردمی بتوان به کنترل پیک پنجم کرونا در بوشهر کمک کرد.

پولادی اظهار کرد: همچنین ساماندهی فرایند خدمات‌دهی به بیماران سرپایی کرونا در خانه‌ها با استفاده از بازنشستگان درمان، اعضای بسیج جامعه پزشکی و نیروهای جهادی مدنظر است که در این زمینه شورا به دنبال دریافت مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی است.

وی افزود: در شرایطی که با وضعیت موجود مردم از افزایش مبتلایان کرونایی و هزینه‌های بی حد و حصر به ستوه آمدند؛ شورای شهر بوشهر امیدوار است بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شهر را از این وضعیت خارج کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر