چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین آمار کرونا؛
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز ۲۰ بیمار کرونایی دیگر فوت کردند تا تعداد جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۱۳ نفر افزایش یابد...
کد خبر: ۹۴۴۴۴
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز ۲۰ بیمار کرونایی دیگر فوت کردند تا تعداد جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۱۳ نفر افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، دکتر سعید کشمیری بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان امروز ۸۴۰ نفر است که ۱۷۵ نفر از آن‌ها در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه اکنون ۶۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند ادامه داد: ۲۸ نفر از این افراد در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
 
دکتر کشمیری از فوت ۲۰ هم استانی در شبانه روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: موارد فوتی شامل ۲ آقا با ۶۳ و ۵۸ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون و دیابت، ۶ آقا با ۶۸، ۶۶، ۶۲، ۵۰، ۴۰ و ۲۶ سال سن بدون سابقه بیماری، ۹ خانم با ۶۹، ۶۸، ۶۸، ۶۳، ۶۰، ۵۳، ۵۲، ۴۷ و ۴۰ سال سن با سابقه بیماری کلیوی، فشار خون و دیابت و ۳ خانم با ۴۸، ۳۱ و ۴۸ سال سن بدون سابقه بیماری بوده است.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۹۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

به گزارش فکرشهر بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۴۶۶ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۲۴ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۴ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۵۹۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و سه میلیون و ۸۱۳ هزار و ۶۲۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۸ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۲۲۶ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

از دیروز تا امروز ۲۳ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹ هزار و ۷۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۱۵۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۸۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۷ هزار و ۲۰۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۷۰۰ هزار و ۸۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۲۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر