جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۴۷۱
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان جم از دستگیری یک متهم و کشف 8 دستگاه اتریم به همراه کارت گرافیک و 3 دستگاه پاور مربوطه در منزل مسکونی در شهرستان جم به ارزش یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از پلیس، سرهنگ سید علی مهدیان در این خصوص اظهار داشت: ماموران کلانتری11 ولایت جم در راستای اجرای طرح شناسایی و برخورد با محل های نگهداری و فعالیت دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، از نگهداری اتریم های غیرمجاز توسط فردی در منزل خود و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی از آن مکان بازدید به عمل آوردند که در نتیجه 8 دستگاه اتریم به همراه کارت گرافیک و 3 دستگاه پاور مربوطه  غیرمجاز فعال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جم با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را یک میلیارد و 50 میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.سرهنگ مهدیان  عنوان کرد: شهروندان می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ماینرهای قاچاق در" تنگستان" خاموش شد 

 فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 12 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان تنگستان خبر داد. 

  سردار حیدر سوسنی در تشريح اين خبر بيان كرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر استخراج ارز دیجیتال توسط افراد سودجو در شرکت متروکه آجر سازی شهرستان تنگستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 و پلیس اطلاعات  شهرستان  قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگی با مقام قضائی به شرکت مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن شرکت موفق شدند 12 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به همراه یکدستگاه کیس و یک مانیتور رایانه مربوطه را کشف كنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده برابر نظر كارشناسان 5 میلیارد ریال برآورد شده است، تصريح کرد: در این رابطه 1 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

کشف تجهیزات استخراج ارزدیجیتال در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف کشف تجهیزات استخراج ارزدیجیتال به ارزش 4 میلیاردو500 میلیون ریال درشهربرازجان خبر داد .

  سرهنگ فرهاد آراوند گفت: مأموران پلیس آگاهی دشتستان در راستای اجرای طرح شناسایی و برخورد با عوامل نگهداری و استفاده ازدستگاه های استخراج ارز دیجیتال پس از شناسائی2 باب منزل در شهر برازجان، با هماهنگی مقام قضائی از مکان های مورد نظر بازدید کردند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی مأموران از مکان های شناسائی شده 2 دستگاه ریگ شامل 17دستگاه کارت گرافیک ، 2دستگاه مادربورد و 2دستگاه پاور مربوطه کشف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات مذکور را 4ميليارد و500 میلیون ریال برآورد کرده اند اظهار داشت: دستگاه های رمز ارز برق زیادی را مصرف کرده و موجب خاموشی های مکرر می شوند که در این خصوص پلیس برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر