دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۴ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند و در همین بازه زمانی ۲۴هزار و ۱۷۹ بیمار جدید نیز شناسایی شدند...
کد خبر: ۹۴۸۵۵
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۱۱ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸۲۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۱۲۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۱۳۶ بیمار نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۲۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۶۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و ۴۰ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۱۱ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون هزار و ۶۹۴ نفر در استان بوشهر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد کل مبتلایان کرونا در استان بوشهر را ۷۷ هزار و ۶۱۵ نفر عنوان کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۴ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند و در همین بازه زمانی ۲۴هزار و ۱۷۹ بیمار جدید نیز شناسایی شدند.

به گزارش فکرشهر و بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۱۶ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۲۵۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۲۵۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۲ میلیون و ۷ هزار و ۵۱۴ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

از دیروز تا امروز ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۱۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۶۶۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۶۹۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۱ هزار و ۳۵۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۹۰۲ هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۶۲۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۷ میلیون و ۷۵۵ هزار و ۶۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر