يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسابقات قرآن، عترت و نماز با شرکت 260 دانش آموز مقطع ابتدایی روز پنجشنبه درشهرستان دیر آغاز شد.به گزارش فکرشهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش دیر در حاشیه این مسابقات درگفت وگو با ایرنا گفت: در این مسابقات دانش آموزان در رشته هایی نظیر قرائت و حفظ قرآن، احکام، اذان و مداحی به رقابت می پردازند.اسماعیل مختارزاده افزود: این مسابقات با داوری 16 نفر و به مدت دو روز درکانون پرورشی شهید دستغیب شهر دیر ادامه می یابد و به نفرات برتر هر رشته جوایزی اهداخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۹
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: مسابقات قرآن، عترت و نماز با شرکت 260 دانش آموز مقطع ابتدایی روز پنجشنبه درشهرستان دیر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش دیر در حاشیه این مسابقات درگفت وگو با ایرنا گفت: در این مسابقات دانش آموزان در رشته هایی نظیر قرائت و حفظ قرآن، احکام، اذان و مداحی به رقابت می پردازند.

اسماعیل مختارزاده افزود: این مسابقات با داوری 16 نفر و به مدت دو روز درکانون پرورشی شهید دستغیب شهر دیر ادامه می یابد و به نفرات برتر هر رشته جوایزی اهداخواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش دیر اضافه کرد: همچنین مسابقات قرآن، عترت و نماز متوسطه اول و دوم دختر و پسر این شهرستان نیز 30 بهمن و یک اسفند درهشت رشته برگزارخواهدشد که نفرات برتر از هر رشته به مرحله استانی راه می یابند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی بیش از پیش دانش آموزان با مسایل اعتقادی، دینی، فرهنگی و هنری عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر