شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۰۵۵
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: امام جمعه بندرریگ استان بوشهر گفت: مسیر خدمت بی منت و صادقانه به مردم باید در دولت سیزدهم فراهم‌ شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش روز سه شنبه در آیین غبارروبی  گلزار شهدای گمنام  بندرریگ افزود: در شرایط انتقال دولت، مسئولان با وجدان کاری و تعهداخلاقی نهایت همراهی را داشته باشند و در مسایل مهم و اولویت دار کشور و مهار کرونا نهایت تلاش خود را  بکار ببندند.

وی با  گرامیداشت یادوخاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر، ماندگارترین خاطرات را برای ملت ایران باقی گذاشتند و به الگویی برای همه نسل‌ها تبدیل شدند.

امام جمعه بندرریگ اظهارکرد: به برکت خون این شهیدان،  انقلاب اسلامی تا امروز پا برجا مانده و نام و راه آنها همواره برای ما زنده و جاوید است.

بخشدار ریگ گفت: با تمام وجود برای خدمت بی منت به مردم که همواره مدنظر است، تلاش خواهیم کرد.

محمد حسن بازوئی هفته دولت را فرصتی مغتنم برای  بیان دستاوردهای نظام اسلامی دانست و افزود:در هفته دولت تعدادی از پروژهای مهم شهرستان گناوه در این بخش افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ پورقیومی فرمانده حوزه مقاومت رسول الله (ص) بندرریگ باگرامیداشت یادوخاطره شهدای دولت گفت:  دولت بیانیه گام دوم انقلاب را باجدیت دنبال  و با بکارگیری نیروی جوان انقلابی و جهادی تحول آفرینی کند.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در دوران دفاع مقدس ۲۲ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده و پیکرهای سه شهید گمنام در آن به خاک سپرده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر