يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۱۷۹
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: در هفته دولت امسال ۷۰۸ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرستان دیر افتتاح و یا آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، کریم علی‌حسنی عصر چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی بخش آبدان اظهار داشت: بابت همه تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته برای خدمت به مردم که بخشی از آنها امروز آغاز می‌شود یا به بهره برداری می‌رسد از مسئولین و کارگزاران دولت تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به آمار بالای جان باختگان ناشی از شیوع کرونا و شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمنان، خاطرنشان کرد: علی رغم همه این مشکلات و تنگناها، فعالیت دستگاه‌های اجرایی در زمینه خدمت به مردم تداوم یافته است و تلاش شده تا مطالبات مردم به بهترین نحو ممکن محقق شود.

فرماندار دیر ضمن تشریح عناوین مهم پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: طی هفته دولت در سطح شهرستان تعداد ۳۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۸۳ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال آغاز خواهد شد که جمع کل اعتبارات این پروژه‌ها بالغ بر ۷۰۸ میلیارد ریال می‌شود.

وی افزود: در بخش آبدان نیز طی هفته دولت عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد ریال آغاز می‌شود یا به بهره برداری می‌رسد که از این مقدار، عملیات بهسازی پیچ‌های جاشک با اعتباری حدود ۴۲ میلیارد ریال دیروز به صورت ویدئو کنفرانس توسط استاندار آغاز شده و عملیات دیگر پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال امروز آغاز می‌شود یا به بهره برداری می‌رسد.

علی‌حسنی ادامه داد: از پروژه‌های مهم امروز می‌توان به آبیاری تحت فشار کشاورزی، بند سنگی آبخیزداری، بوستان شهری، بهسازی معابر روستایی، چمن مصنوعی ورزشی و … اشاره کرد.

وی تاکید کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال برای پروژه‌های بخش آبدان تخصیص داده شده که شامل عمران شهری، دبیرستان دخترانه، کتابخانه عمومی، سوئیت پزشکان، روشنایی ورزشگاه شهر، بند آبخیزداری، شهرک صنعتی و … است.

علی حسنی بیان داشت: علاوه بر اعتبارات یاد شده در چهار ماه نخست سال جاری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال از محل اجرای قانون ارزش افزوده در اختیار شهر و روستاهای بخش آبدان قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان دیر در جمع بندی اعتبارات بخش آبدان خاطرنشان کرد: در سال جاری بالغ بر ۳۴۲ میلیارد ریال برای بخش آبدان در نظر گرفته شده است که بخشی از آن در هفته دولت انجام می‌شود و بخشی دیگر در طول سال اجرا خواهد شد.

در ادامه، با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین چمن مصنوعی ورزشی دبیرستان امام خمینی (ره) به بهره برداری رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر