دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۱۹۳
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت:۶ عمارت تاریخی استان برای حفظ، احیا و بهره‌برداری با کاربری تفریحی و گردشگری به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، نصرالله ابراهیمی  با اشاره به واگذاری ۶ عمارت تاریخی در استان به بخش خصوصی بیان کرد: خانه تاریخی دیانت و مغازه بازار تاریخی بافت قدیم بوشهر، دو طرحی هستند که از طریق ماده ۲۷ واگذار خواهند شد و قلعه زائرخضرخان اهرمی، خانه نجفی، عمارت هفته و عمارت حاج رئیس، ۴ بنایی هستند که از طریق صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف، و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

او ادامه داد: همه مراحل برگزاری عمارت دیانت و مغازه بازار بافت تاریخی بوشهر، از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، به نشانی www.setadiran.ir انجام می‌شود.

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان  عنوان کرد: همچنین علاقه‌مندان به شرکت در مزایده ۴ عمارت نجفی، هفته، حاج رئیس و قلعه زائرخضرخان می‌توانند با مراجعه به درگاه chre.ir و یا تماس با شماره ۳۳۹۹۲۰۱۷ از جزییات این واگذاری‌ها باخبر شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر