جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۲۵۵
جمعه ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر، برنامه های اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در هفته تکریم و بزرگداشت دولت را تشریح کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی تامین اجتماعی استان بوشهر، عباس دیری، با اشاره به ایام شهادت دولتمردان شهید، رجایی و باهنر اظهار داشت: : شهیدان رجایی و باهنر مصادیق عینی مدیریت انقلابی اند که همه ارکان دولت ها تلاش دارند بسان آنها شوند که مهمترین عامل انقلابی شدن و انقلابی ماندن این دو شهید باعظمت را باید در مردمی بودن آنها جستجو کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر، هفته دولت را بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای ارکان مدیریتی کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: فرا رسیدن این هفته را تبریک می گویم و باید بگویم که متأسفانه ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ سایه ای بزرگ و عجیب بر همه امور مردم در سراسر دنیا افکنده اند که به همین دلیل بیشتر برنامه های تکریم و گرامیداشت این هفته نیز چون سال گذشته تحت تأثیر کرونا و عواقب آن تدارک دیده شده و عملیاتی خواهند شد.

وی افزود: فضاسازی‌های کاربردی و انجام تبلیغات محیطی از طریق نصب بنر، پوستر و سایر اقلام تبلیغی در محیط های اداری و آموزشی و همچنین فضاهای مجازی اولین اقدام این هفته بود که در تمام شعب تحت پوشش، تدبیر لازم صورت گرفته است.

دیری در ادامه به تقدیر از کارمندان نمونه شاغل هم پرداخت و گفت: از کارکنان نمونه شاغل در سطح ادارات استان به نحوی شایسته تقدیر می شود.

وی جهت پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ هم اشاره کرد و گفت: انجام غربالگری در مبادی تمامی شعب  و ساختمان های اداره کل ادامه دارد که در هفته دولت جدیت بیشتری خواهد یافت.

دیری افزود: در این هفته طرح واکسیناسیون کلیه کارکنان شاغل در هفته دولت  انجام شده است بلحاظ اینکه کارکنان اداره کل و شعب تابعه استان به دلیل ماهیت شغلی شان به عنوان یکی از گروه‌های پرریسک در معرض ابتلا و نیز  کانون احتمالی برای سرایت ویروس در سطح جامعه هستند و واکسیناسیون این گروه بسیار ضروری بود که به کاهش شیوع کرونا در سطح جامعه نیز کمک خواهد کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت:  از دیگر برنامه های ما نشست  خبری با اصحاب رسانه های جمعی است که  گفتگو خواهیم کرد و دستاوردها و اهداف برنامه های اداره کل در یکسال اخیر ارائه خواهد شد.

وی برگزاری برنامه های فرهنگی در رشته های مختلف با توجه به شرایط کرونایی را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دولت برشمرد و افزود: مسابقات کتابخوانی و پیامکی از برنامه های شاخص این حوزه در هفته دولت است که در حال انجام است.

دیری به برگزاری نشست با شرکای اجتماعی بویژه مستمری بگیران و کارفرمایان هم اشاره کرد و بیان داشت: این نشست ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور روشن سازی افکار سازمانی برای کمک به اهداف دولت جدید برگزار خواهد شد.

برگزاری کلاس های آموزش مجازی دیگر برنامه ای است که مدیر کل استان در توضیح آن، گفت: دوره های آموزشی در قالب وبینار و ویدئو کنفرانس ویژه کارکنان تامین اجتماعی استان بوشهر طراحی شده که اجرا می شود.

عباس دیری در ادامه به تولیدات رسانه ای هم پرداخت و خاطرنشان کرد:  به فراخور امکانات، تولیدات رسانه ای از قبیل موشن، اینفو، کلیپ، تیزر و... تهیه شده است که در این هفته بر مبنای اقدامات و کارکردهای سازمان تامین اجتماعی ارائه شده  و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در پایان به برگزاری جشنواره ای کارفرمایان نمونه اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی و نحوه اجرای این جشنواره به شعب استان ابلاغ گردیده و از کارفرمایان نمونه استان بوشهر بر اساس شاخصهای بیمه ای تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر