يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۴۳۸
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر از وقوع ۳۳ حادثه در مردادماه خبر داد و گفت: قسمت عمده این حوادث مربوط به سوانح جاده‌ای بوده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی یوسفی نیا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ماه گذشته ۴۶ فرد سانحه دیده توسط عوامل امدادی هلال احمر نجات یافتند که سه نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و ۱۳ نفر هم برای تکمیل مراحل پزشکی به مراکز درمانی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: ۱۳۵ نیروی داوطلب حوزه امداد و نجات این جمعیت در قالب ۳۹ تیم عملیاتی با بکارگیری تجهیزات لازم در مأموریت‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان دیلم، تنگستان و بوشهر در صدر وقوع حوادث بوده‌اند، افزود: متأسفانه حوادث جاده‌ای با ۱۴ مورد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند که نیازمند دقت و توجه بیشتر رانندگان به رعایت اصول، هشدارها و علائم طی مسیر است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: همه نیروهای عملیاتی برای ارائه خدمات احتمالی به صورت شبانه روز در پایگاه‌ها حضور دارند

وی بیان داشت: از مجموع این امدادرسانی‌ها، ۱۲ مورد به حوادث جاده‌ای، هشت مورد به خدمات حضوری، پنج مورد شهری، چهار مورد عملیات کوهستان و بقیه نیز به زلزله و ریزش آوار و عملیات دریایی اختصاص داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر