شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۶۴۹
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: شناور قاچاق در استان بوشهر توقیف و از آن ۲۱ هزار قلم لوازم آرایشی کشف شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ یدالله شرفی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های اطلاعاتی و عملیاتی متنوعی داریم.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی خاطرنشان کرد: دریابانان استان بوشهر از ورود هرگونه کالای قاچاق و ممنوعه جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور باری از مبدا کشور امارات خبر داد و اضافه کرد: این شناور وارد اسکله بندر ریگ در شمال استان بوشهر شده بود.

وی ادامه داد: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه با رصد و اشراف اطلاعاتی، موفق شدند شناور مذکور را در حوزه دریایی شهرستان که حامل کالای قاچاق ممنوعه بود را توقیف کنند.

سرهنگ شرفی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از شناور توقیفی موفق به کشف ۲۱ هزار قلم لوازم آرایشی که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی، ارزش کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال برآورد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر