يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر  در آیینی 16 پروژه عمرانی با اعتبار33میلیارد و810 میلیون ریال در بخش ارم به بهره برداری رسید.به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان دراین آیین گفت: از افتخارات دولت تدبیر و امید خدمتگزاری به مردم در هر منطقه روستایی و دورافتاده است.دکتر ارسلان زارع افزود: یکی از مشکلات مهم برخی از روستاهای بخش ارم کم آبی است که بجد پیگیر حل آن هستیم که در آینده ای نزدیک این مشکلات مرتفع خواهد شد .
کد خبر: ۹۵۶۶
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر  در آیینی 16 پروژه عمرانی با اعتبار33میلیارد و810 میلیون ریال در بخش ارم به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان دراین آیین گفت: از افتخارات دولت تدبیر و امید خدمتگزاری به مردم در هر منطقه روستایی و دورافتاده است.

دکتر ارسلان زارع افزود: یکی از مشکلات مهم برخی از روستاهای بخش ارم کم آبی است که بجد پیگیر حل آن هستیم که در آینده ای نزدیک این مشکلات مرتفع خواهد شد .

به نوشته ی پرتال فرمانداری، این طرح ها شامل جنگل کاری، ساختمان دهیاری، سه طرح برق رسانی روستایی، روکش آسفالت، ساماندهی پنج گلزارشهدا، گلخانه، تامین آب عشایر و سه طرح عمران شهری در شهر تنگ ارم است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر