شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۷۴۲
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر سرمایه برای این استان است که نباید از دست برود بلکه باید برای حفظ و حضور آن در لیگ دسته اول فوتبال کشور از هم اکنون تمهیدات لازم اندیشیده شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالخالق برزگرزاده افزود: این روزها بحث حضور شاهین در لیگ دسته یک کشور به دغدغه فوتبال دوستان تبدیل شده است و درخواست از اعضای شورا این است که این تیم که باعث دلخوشی در جامعه است را از دست ندهیم.

وی بیان کرد: هزینه ۲۰ میلیارد تومانی در بودجه ۶۸۰ میلیاردی شهرداری برای حفظ تیم شاهین رقم بالایی نیست و با این ۲۰ میلیارد تومان هم‌ نمی‌شود شهر را گل و بلبل کرد.

برزگرزاده اظهار داشت: در این ارتباط نیاز است تا سرمایه شهرداری را حفظ کرده و با صعود به لیگ برترآن را  با ارزش‌‎تر کرد.

برزگرزاده ادامه داد: شاهین و ایرانجوان شناسنامه فوتبال استان بوشهر هستند و نباید آنها را براحتی دور انداخت و اگر مشکل مدیریت دارند نباید هواداران آنها ضربه بخورند بلکه باید به دنبال تقویت آنها باشیم.

وی افزود: شوراهای دوره های چهارم و پنجم در کنار شاهین از ایرانجوان و سایر ورزشکاران، تیم‌ها و هیات‌های ورزشی حمایت کردند و در زمینه ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی در محلات نیز احداث چمن‌های مصنوعی در محلات شهر بوشهر احداث شد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

برزگرزاده تاکید کرد: زمان اندکی به آغاز مسابقات مانده از اعضای شورا درخواست می‌شود با قید فوریت به دنبال دریافت مجوز باشند و با یک بودجه متعادل تیم را وارد مسابقات کنند.

تیم فوتبال شاهین بوشهر درفصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ لیگ برتر فوتبال با مجوزی که وزارت کشور به شهرداری این شهر داد، در حمایت شهرداری بوشهر قرار گرفت و با عنوان شاهین شهرداری بوشهر در این رقابت‌ها حضور یافت.

این مجوز یکساله بود و وزارت کشور هم در نامه خود تاکید کرده بود باید حداکثر تا پایان فصل زمینه واگذاری تیم به بخش خصوصی فراهم شود.

در پایان فصل شاهین به لیگ دسته یک فوتبال سقوط کرد و خبری از واگذاری هم نشد.

پس از آن مسئولان استان بوشهر دوباره دست به کار شدند و توانستند مجوز تیم‌داری شهرداری بوشهر را در لیگ دسته یک از وزارت کشور بگیرند که این مجوز هم یکساله بود و حالا به پایان رسیده‌است.

شاهین شهرداری بوشهر در فصل گذشته با کسب ۵۳ امتیاز به کار خود پایان داد و تا هفته‌‏های پایانی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر