شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۹۶۰
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: از ابتدای شهریورماه امسال میزان حوادث جاده‌ای در محور گناوه - دیلم حدفاصل روستای ساحلی چاهک تا بینک این شهرستان رشد قابل توجه‌ای داشته است.

به گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی روز سه شنبه  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حوادث اتفاق افتاده در این مدت بیشتر واژگونی خودروها بوده و  بنابر تحقیقات و بررسی‌های انجام شده، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان غیربومی از مهم‌ترین علل آن است.

وی اظهارداشت: در محور ارتباطی گناوه به دیلم که تاقبل از دوبانده  شدن به عنوان جاده مرگ از آن نام برده می‌شد، روزانه حوادث ناگواری به وقوع می‌پیوست که خیلی از  هموطنان و همشهریان جان خود را از دست دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه افزود: با تبدیل این محور به بزرگراه و دوبانده  شدن آمار تصادف‌های منجر به فوت  خیلی کاهش پیداکرد اما حوادث واژگونی دریک بازه زمانی ۱۵ روزه در شهریور ماه امسال افزایش یافته است.

وی  بیان کرد: حوادث  رخ داده شهریور ماه در مسیر گناوه به دیلم تلفاتی جانی نداشته است،  اما ۱۹ نفر مصدوم دربرداشت که  نیروهای پایگاه امداد ونجات جاده ای بینک در محل حاضر و به آسیب دیدگان کمک کردند.

 صیادی ادامه داد: از مجموع ۱۹ مصدوم این حوادث، ۱۸ تن  از آنها توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند و یک نفر نیز سرپایی مداوا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه افزود: آخرین تصادف در محور گناوه به دیلم حدفاصل روستای چاهک مربوط به واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا بود که پنج مصدوم برجای گذاشت و  توسط آمبولانس‌های هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان انتقال داده شدند.

محور گناوه به دیلم از نقاط پرتردد مواصلاتی در شمال استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر