دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: برادر شهید قاسم دوراهکی از اهالی شهرستان دیر گفت: مشکل مسکن مادرم درسفر رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر وامید به استان بوشهر، از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده دولت پیگیری و حل شد.به گزارش فکرشهر، عباس دوراهکی در گفت وگو با ایرنا افزود: مادرم درسفر23 و 24 دی ماه امسال رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به این استان از وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به عنوان نماینده رییس جمهوری به این شهرستان سفر کرده بود، خواستار رسیدگی به مشکل مسکن خود شد.
کد خبر: ۹۵۹۷
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۹

فکرشهر: برادر شهید قاسم دوراهکی از اهالی شهرستان دیر گفت: مشکل مسکن مادرم درسفر رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر وامید به استان بوشهر، از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده دولت پیگیری و حل شد.

به گزارش فکرشهر، عباس دوراهکی در گفت وگو با ایرنا افزود: مادرم درسفر23 و 24 دی ماه امسال رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به این استان از وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به عنوان نماینده رییس جمهوری به این شهرستان سفر کرده بود، خواستار رسیدگی به مشکل مسکن خود شد.

وی یادآورشد: منزل مادرم درجریان بارندگی شدید آبان سال جاری دچار خسارت شده بود که با وجود اختصاص 570 میلیون ریال تسهیلات از سوی بنیاد شهید وامورایثارگران برای تامین مسکن ایشان اما بانک عامل به دلیل کافی نبودن وثیقه این وام را پرداخت نکرده بود که مادرم این موضوع را با وزیر بهداشت به عنوان نماینده رییس جمهوری درسفر به شهرستان دیر مطرح کرد.

دوراهکی بیان کرد: پس از پیگیری های وزیر بهداشت و مسوولان شهرستان دیر وام در نظرگرفته شده به مادرم پرداخت و مشکل مسکن ایشان برطرف شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر به ایرنا گفت: منزل مادرشهید قاسم دوراهکی دربارش شدید سال جاری دچار خسارت شده بود که بلافاصله از منزل بازدید به عمل آمد و خارج از نوبت وام 570 میلیون ریالی مسکن و صندوق قرض الحسنه به این مادرشهید اختصاص یافت.

امیری دشتی افزود: بانک عامل طلب وثیقه 750 میلیون ریالی کرد که منزل موجود 600 میلیون ریال ارزش گذاری شد و 150 میلیون ریال دیگر وثیقه نیاز داشت که امکان تامین آن برای مادر شهید نبود و در این ارتباط چند بار از سوی این بنیاد با بانک صحبت شد و فرماندار شهرستان هم پیگیری زیادی انجام داد.

وی گفت: خانواده معظم شهدا باید همیشه مورد احترام و تکریم قراربگیرند و مسوولان بنیاد شهید شهرستان دیر همه همت خود را به کار گرفته اند که در خدمت خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشند.

شهید قاسم دوراهکی دانشجوی تربیت معلم شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی بود که در عملیات غرور آفرین والفجر8 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر