يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: از صبح امروز واکسیناسیون متولدین ۱۳۶۵ به پایین در استان بوشهر آغاز شد...
کد خبر: ۹۵۹۹۷
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: از صبح امروز واکسیناسیون متولدین ۱۳۶۵ به پایین در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: درصد بسیار خوبی از ۴۰ سال به بالا در استان واکسن دریافت کرده اند، ولی این گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال جدید هست.

دکتر سعید کشمیری افزود: مردم ابتدا در سامانه سلامت نام نویسی کنند ومنتظر باشند ساعت و محل واکسن پیامک زده شود تا نحوه واکسیناسیون با نظم و بدون معطلی انجام شود.

وی گفت: هر چه سن افراد کمتر می‌شود تعداد افراد بیشتری برای دریافت واکسن داریم، چون بیشترین گروه سنی ما در استان بین ۳۰ تا ۴۰ سال هست.

کشمیری افزود: ظرفیت واکسن در استان ۱۰ هزار نفر در روز است، ولی با توجه به اینکه سهمیه واکسن در کشور و استان بوشهر بیشتر شده امکان واکسیناسیون حتی ۲۰ هزار دوز در روز را داریم.

وی گفت: تا کنون ۳۲۰ هزار نفر در استان بوشهر در برابر بیماری واکسینه شده اند که ۱۸۵ هزار نفر هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند. ۴۰ روز آینده زمان لازم داریم تا یک بار همه واجدین شرایط استان را واکسن بزنیم.

کشمیری افزود: به دنبال این هستیم سرعت واکسیناسیون را دو برابر و ظرفیت مراکز واکسیناسیون را بیشتر کنیم و از ظرفیت هلال احمر، بسیج، ارتش و سپاه استفاده کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر