جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در نشست غیرعلنی امروز شورای شهر گناوه موضوع رای منفی 8 عضو شورا در جلسه گذشته پیرامون پاسخ های شهردار به سوالات بحث شده و نهایتا همه اعضاء به استیضاح عرب زاده رای مثبت دادند...
کد خبر: ۹۶۰۲
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: محمدرضا عرب زاده با رای تمام اعضای شورای شهر گناوه استیضاح شد.

به گزارش فکرشهر، در نشست غیرعلنی شورای شهر گناوه که ساعت 12:30 دقیقه ظهر دوشنبه برگزار شد، موضوع رای منفی 8 عضو شورا به پاسخ های شهردار در جلسه گذشته به بحث گذاشته شد و نهایتا همه اعضاء به استیضاح عرب زاده رای مثبت دادند.

همچنین با تصمیم شورای شهر، نعمت الله عباسی به عنوان سرپرست شهرداری منصوب شد. عباسی، اصالتا دشتستانی بوده و پیش از این کارشناس حمل و نقل و ترافیک شهرداری گناوه بوده است.

پیش از این شهردار گناوه از دو طرح استیضاح در آذر و دی ماه امسال عبور کرده و در سمت خود ابقاء شد، اما سومین طرح استیضاح وی با رای همه اعضای شورا به تصویب رسید.

عرب زاده که از پیمانکاران آب و فاضلاب می باشد، آبان ماه 92 با رای شورای چهارم گناوه به این سمت انتخاب شده بود.

روند انتخاب شهردار جدید آغاز شد

سخنگوی شورای شهر گناوه با اشاره به استیضاح عرب زاده گفت: روند انتخاب شهردار جدید و اعلام گزینه های اعضای شورا برای این سمت آغاز شده است.

زهرا عرب زاده افزود: شورا به این تشخیص رسید که با رای همه اعضای خود شهردار کنونی را کنار گذاشته و فرد جدیدی در راستای پیگیری جدی تر مطالبات مردم انتخاب کند.

وی افزود: برای تسریع در انتخاب شهردار جدید گزینه های مورد نظر اعضاء مشخص و پس از اعلام برنامه های شان، تلاش می شود در اسرع وقت برای صدور حکم به استانداری معرفی شود.

به نوشته ی خلیج فارس، عرب زاده با اشاره به دغدغه امام جمعه گناوه در خطبه های هفته پیش درباره ساماندهی ساحل و بازار اظهار داشت: جلساتی در این خصوص با حضور کارشناسان شهرداری در شورا برگزار شده و قرار است طی هفته جاری فراخوان عمومی واگذاری مدیریت این دو بخش اعلام و از این طریق پیمانکار برگزیده شود.

گزینه های شورا کیست؟

به نظر می رسد عباسی، سرپرست جدید شهرداری شانس چندانی برای انتخاب به این سمت ندارد و در بررسی اولیه اعضای شورا از گزینه های شان اقبال کافی نداشته است.

همچنین شنیده می شود مدیر شاغل در یکی از شهرداری های استان که توسط دو عضو شورا مطرح شد، با رایزنی آنها توانسته اقبال برخی دیگر از همکاران را هم جلب کرده و از گزینه های جدی برای این سمت باشد.

باید منتظر ماند و دید شورای چهارم کدام گزینه را به عنوان دومین شهردار خود انتخاب می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر