دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۰۳۳
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: روند صدور الکترونیکی مجوزهای مشاغل خانگی در این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، ابوالقاسم محمدزاده روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: امسال نیز همانند سال گذشته برای تسهیل امور متقاضیان صدور مجوزها به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و آنها می توانتد با مراجعه و بارگذاری مدارک خود در سامانه از حجم مراجعه‌های حضوری بکاهند.

وی بیان کرد: این سازمان با همکاری ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی مسئول حمایت از این حوزه کسب‌ و کار است و حمایت‌ها در فازهای مختلف انجام می‌شود و از متقاضیان واجد شرایط که طرح شغل خانگی آنها به تأیید کارشناسان برسد، پشتیبانی مالی و تسهیلاتی می‌ شوند.

محمدزاده ادامه داد: سامانه مشاغل خانگی به منظور تسهیل گری و تسریع در روند کار و عملیاتی کردن قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، به نشانی ttps://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir تهیه  و طراحی شده است.

وی افزود: از سال ۱۳۹۸ برای صدور مجوز مشاغل خانگی به صورت ۱۰۰درصد الکترونیکی برنامه ریزی شد و در زمان حاضر صدور مجوز بدون مراجعه حضوری و به صورت الکترونیکی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر