دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: 30طرح عمرانی ورفاهی با اعتباری بالغ بر 74 میلیاردو 440 میلیون ریال دوشنبه در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار دشتستان در بخش سعدآباد افتتاح و اجرایی شد.به گزارش فکرشهر، از مهمترین طرح های عمرانی به بهره برداری رسیده افتتاح هشت طرح عمران شهری شهرداری سعدآباد با اعتباری بالغ بر 11میلیارد و 280 میلیون ریال بود.فاز دو تفریحگاه و مجموعه بازی پارک ساحلی، اصلاح میدان امام خمینی (ره)، آسفالت معابر و خیابان های امداد و ووردی شهر، ساخت سردرب پل ورودی شهر سعدآباد و نصب لامپ های تزئینی و روشنایی در شب از جمله طرح های عمران شهری بود.
کد خبر: ۹۶۱۹
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۵

فکرشهر: 30طرح عمرانی ورفاهی با اعتباری بالغ بر 74 میلیاردو 440 میلیون ریال دوشنبه در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار دشتستان در بخش سعدآباد افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر، از مهمترین طرح های عمرانی به بهره برداری رسیده افتتاح هشت طرح عمران شهری شهرداری سعدآباد با اعتباری بالغ بر 11میلیارد و 280 میلیون ریال بود.

فاز دو تفریحگاه و مجموعه بازی پارک ساحلی، اصلاح میدان امام خمینی (ره)، آسفالت معابر و خیابان های امداد و ووردی شهر، ساخت سردرب پل ورودی شهر سعدآباد و نصب لامپ های تزئینی و روشنایی در شب از جمله طرح های عمران شهری بود.

همچنین عملیات اجرایی بلوار کشاورز شهر سعدآباد نیز با اعتباری بالغ بر سه میلیاردو 900 میلیون ریال آغاز شد.

در این روز همچنین شش طرح عمران شهری شهرداری وحدتیه بخش سعدآباد با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد و 180 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

از مهمترین طرح های افتتاحی در وحدتیه اجرای فاز دو خیابان شهداء، تعریض خیابان های ساحلی، بهسازی خیابان شهید بهشتی و زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر و تهیه و نصب علائم و تجهیزات و همچنین احداث میدان امام حسین (ع) بود.

همچنین عملیات اجرایی فاز دو خیابان انقلاب به طول 750 متر آغاز شد که برای تکمیل این طرح اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

ساختمان دهیاری و آتش نشانی روستای درودگاه نیز با زیربنای 208 مترمربع و اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

گلزار شهدای روستای تل سرکوب نیز با دو مزار شهید با هزینه بالغ بر 820میلیون ریال افتتاح شد.

در این روز همچنین 12 طرح تقویت و برق رسانی به منازل روستایی و شهری بخش سعدآباد با اعتباری در مجموع بالغ بر سه میلیاردو 280 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

 

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر