سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۵۸۹
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۲

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر گفت: پویش شعر "دختر سه‌ساله" به مناسبت شهادت حضرت رقیه خاتون (س) با حضور قرآن‌آموزان موسسه های قرآنی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، حمید زارعی روز چهارشنبه در این آیین افزود: کودکان و نوجوانان در این پویش شعرهای خود را در رثای حضرت رقیه (س) و ائمه اطهار سرودند.

وی اضافه کرد: ۱۸ شعر از ۱۴ قرآن‌آموز که در این پویش شرکت کردند، خوانش شد.

زارعی ادامه داد: این پویش با هدف بزرگداشت نازدانه حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ترویج ارزش‌های فرهنگ عاشورا و شناسایی ظرفیت‌های قرآن‌آموزان این موسسه ها برگزار شد.

وی بیان کرد: مداحی و سوگواری، پخش نواهای مذهبی همراه با مراسم سینه‌زنی و برپایی سفره تبرکی دیگر برنامه‌های این پویش بود.

کارشناس قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز گفت: پویش فرهنگی هنری "دختر سه ساله" در بین قرآن‌آموزان کودک و نوجوان می‌تواند در ترویج فرهنگ نبوی تاثیرگذار باشد.

ابوذر بهرامی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌کند و این مهم را یکی از رسالت‌های ارتقا سطح فرهنگ و هنر می‌داند.

وی بیان کرد: موسسه های فرهنگی قرآن و عترت شهرستان همواره در اجرای مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور فعال داشته و فراتر از وظیفه خود عمل کرده است، که جای تحسین دارد.

علاوه بر برگزیدگان پویش شعر "دختر سه‌ساله"، به قرآن‌آموزان موسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر شهرستان دشتی حاضر در پویش نیز کتاب‌هایی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر