دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۶۰۳
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: امسال ۴۳میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی به این استان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر، مصدق کشاورزی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات نسبت به ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سال گذشته در این بخش ۶.۵ برابرشده است.

وی اظهار کرد: این تسهیلات به متقاضیانی که طرح‌های آنان منطبق بر ظرفیت و اولویت‌های منطقه، مورد تأیید دستگاه اجرایی ذیربط، دارای توجیه اقتصادی و فنی لازم، آماده ورود به بازار و دارای مجوز باشند از سوی بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران پرداخت می‌شود.

کشاورزی ادامه داد: با برنامه‌‍ریزی صورت گرفته متقاضیان طرح‌های پشتیبان بویژه پیشران‌های فعال در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که درصدد توسعه فعالیت خود هستند، برای دریافت تسهیلات در اولویت این کارگروه قرار دارند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت نام درسامانه مشاغل خانگی به آدرس https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir مراجعه و پس از تکمیل فرم‌های ثبت نام برای پی‌گیری و تشکیل پرونده به دستگاه‌های اجرایی مرتبط مراجعه کنند.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های افزایش تولید و شکوفایی اقتصاد، فعال کردن ظرفیت مشاغل خانگی است که با توجه به اقلیم و غنای استان بوشهر در این حوزه، به توجه بیشتر نیاز است.

کشاورزی یادآورشد: سال گذشته در اجرای قانون ساماندهی، حمایت، توسعه، پایداری و هدفمند سازی مشاغل خانگی در استان بوشهر، ۵۶۳ طرح مستقل و ۵۸ طرح پشتیبانی با اشتغال‌زایی ۳۶۱ نفر اجرا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر