دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: چهارمین کنگره تخصصی ستاد بزرگداشت شهدای هنرمند کشور از 27 تا 29 بهمن برای بزرگداشت 74 شهید عرصه موسیقی در بوشهر برگزار می شود.به گزارش فکرشهر، روابط عمومی ستاد کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند کشور اعلام کرد به دنبال برگزاری موفق کنگره های بزرگداشت شهدای عرصه های عکاسی، تاتر و سینما در شهرهای یزد، اردبیل و تهران، چهارمین کنگره تخصصی این ستاد از 27 تا 29 بهمن برای بزرگداشت 74 شهید عرصه موسیقی در بوشهر برگزار می شود. 
کد خبر: ۹۶۸۶
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۹

فکرشهر: چهارمین کنگره تخصصی ستاد بزرگداشت شهدای هنرمند کشور از 27 تا 29 بهمن برای بزرگداشت 74 شهید عرصه موسیقی در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی ستاد کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند کشور اعلام کرد به دنبال برگزاری موفق کنگره های بزرگداشت شهدای عرصه های عکاسی، تاتر و سینما در شهرهای یزد، اردبیل و تهران، چهارمین کنگره تخصصی این ستاد از 27 تا 29 بهمن برای بزرگداشت 74 شهید عرصه موسیقی در بوشهر برگزار می شود. 

به منظور شرکت در این کنگره که عنوان «نوای عاشقی» برای آن در نظر گرفته شده است، خانواده های شهدای عرصه موسیقی روز 27 بهمن از استانهای مختلف کشور به بوشهر می آیند و مراسم افتتاحیه کنگره صبح 28 بهمن با حضور خانواده های شهدا، هنرمندان برجسته کشور و مسئولان و مردم هنردوست بوشهر در گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

اسفندیار قره باغی، حمید شاهنگیان، جمشید جم، حسین شمسایی، محسن نفر، سید محمد میر زمانی، احمد علی راغب، هوشنگ جاوید، حسن خاوری، بهرام خاوری و محمد گلریز از جمله هنرمندان و فعالان موسیقی دوران انقلاب هستند که برای شرکت در این کنگره دعوت شده اند.

همچنین روابط عمومی ستاد بزرگداشت هنرمندان شهید کشور از شیوه اجرایی خاص کنگره نوای عاشقی خبر داد که گفته می شود موجب ایجاد تحول در نحوه برگزاری و اجرای مراسم مشابه بعدی در سراسر کشور خواهد شد. 

برگزاری کنگره های تخصصی بزرگداشت شهیدان عرصه های مختلف هنری، بخشی از برنامه های سازمان بسیج هنرمندان است که از پاییز امسال آغاز شده و قرار است پس از پایان کنگره های پیش بینی شده در هشت رشته، کنگره اصلی بزرگداشت دو هزار شهید هنرمند کشور اواسط سال آینده با حضور خانواده های این شهیدان در تهران برگزار شود.

خانواده های شهدای عرصه موسیقی از استان های مختلف در حال ورود به بوشهر هستند و کنگره نوای عاشقی روز 28 بهمن با حمایت و مشارکت استانداری، سپاه پاسداران ، امام جمعه و صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار خواهد شد.

کنگره شهدای هنرمند کشور، مراسم افتتاحیه کنگره نوای عاشقی همانند کنگره های قبلی این ستاد برمزار شهدا برگزار می شود و شرکت کنندگان پس از حضور در منازل چند شهید هنرمند بوشهری و دیدار با آیت الله صفایی امام جمعه و نماینده ولایت فقیه در استان بوشهر، اجلاسیه اصلی را برگزار خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر