شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۹۸۰
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر تخصیص اعتبارات مورد نیاز اورژانس استان گفت: استان بوشهر نیازمند اورژانس استاندارد زمینی، هوایی و دریایی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه شنبه در بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بوشهر اظهار داشت: اورژانس بخشی کاملاً مردمی است و نقش مهمی در خدمت به مردم و نجات جان آنها دارد.

وی با اشاره به جغرافیای وسیع استان بوشهر و گسترده بودن حوزه کاری در این استان خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط باید امکانات، پرسنل و سیستم‌های اعزام قوی‌تر شود به همین جهت باید مسئولین به این بخش توجه ویژه کنند.

امام جمعه بوشهر فعالیت‌های اورژانس را جهادی توصیف کرد و ادامه داد: در حال حاضر در استان بوشهر نیاز جدی به یک اورژانس استاندارد با آخرین استاندارهای اعزام و مدیریت درمان در حوزه‌های هوایی، دریای و زمینی داریم که در جغرافیای استان کاملاً به صورت شریانی فعال باشند.

وی افزود: اورژانس بوشهر از حیث سرعت عمل خوب و دارای استانداردهای لازم هست اما از لحاظ فیزیک ساختمانی و امکانات نیاز به یک تجدید نظر از ناحیه مسئولین دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر تخصیص اعتبارات مورد نیاز اورژانس استان تصریح کرد: در زمینه مکان اورژانس و وسایل مورد نیاز تجدید نظر و ناوگان اورژانس مقداری جوان‌تر و استانداردتر شود و لازمه این کار، توجه ویژه مسئولین و اختصاص اعتبارات لازم است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: صمیمانه از تلاشگران عرصه خدمت در حوزه سلامت و کارکنان اورژانس تقدیر و تشکر می‌کنم که در تمام ساعات روز در خدمت مردم عزیز هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر