سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۰۱۴
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور متخلف در بندر ریگ خبر داد و گفت: بیش از ۱۴ میلیارد کالای قاچاق از این شناور کشف شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور مقابله با سودجویان و قاچاقچیان تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد کشفیات زیادی در آب‌های استان هستیم.

وی اضافه کرد: مرزبانانی استان بوشهر به صورت شبانه‌روزی با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارد و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ادامه داد: مأموران پایگاه دریابانی گناوه در اقدامی به موقع و با اشرافیت اطلاعاتی مبنی بر ورود کالای قاچاق توسط شناور باری بومی که از مبدا دبی وارد اسکله بندر ریگ شده بلافاصله موضوع در دستور کار عملیاتی و اطلاعاتی خود قرار دادند.

وی افزود: مأمورین در بازرسی از شناور توقیفی، مقدار ۳۱۵ متر پارچه، ۱۰۰ جفت قطعات یدکی خودرو، چهار دستگاه لوازم برقی خانگی، هزار و ۴۴۰ عدد لوازم آشپزخانه، مقدار ۳۶۰ کیلوگرم چای، سه هزار و ۶۰ عدد وسایل صنعتی و… را کشف کردند.

شرفی ارزش این کشفیات را ۱۴ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا پنج نفر به عنوان متهم دستگیر که به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر