دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان در آیین برگزاری طرح سراسری سفرنامه سلامت و امید در شهر شبانکاره، گفت : یکی از آرمان های انقلاب اسلامی ایران استقلال و توسعه همه جانبه می باشد و مهمترین محور و رکن توسعه پایدار و همه جانبه انسان و جامعه سالم  است .دکتر ارسلان زارع اظهار داشت : انسانی ، محوریت توسعه قرار می گیرد که سالم و تندرست و از شاخص های ارزشمند اجتماعی و سلامت برخوردار باشد.وی افزود:  ارتقاء سطح سلامت جامعه از مهمترین ارکان توسعه و یکی از اهداف اساسی دولت تدبیر و امید است .
کد خبر: ۹۷۲۳
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

فرماندار دشتستان در آیین برگزاری طرح سراسری سفرنامه سلامت و امید در شهر شبانکاره، گفت : یکی از آرمان های انقلاب اسلامی ایران استقلال و توسعه همه جانبه می باشد و مهمترین محور و رکن توسعه پایدار و همه جانبه انسان و جامعه سالم  است .

دکتر ارسلان زارع اظهار داشت : انسانی ، محوریت توسعه قرار می گیرد که سالم و تندرست و از شاخص های ارزشمند اجتماعی و سلامت برخوردار باشد.

وی افزود:  ارتقاء سطح سلامت جامعه از مهمترین ارکان توسعه و یکی از اهداف اساسی دولت تدبیر و امید است .

دکتر زارع با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از زندگی و سلامت انسانها و جامعه بدون هیچگونه تبعیضی حمایت می کند، تصریح کرد :جمعیت هلال احمر برنامه ریزی لازم جهت آمادگی و مقابله با حوادث و سوانح ، کمک به بهبود بهداشت و سلامت جامعه و آموزش های لازم امداد و نجات در دستور کار دارد و هنگام بروز حوادث منشأ خدمات ارزشمند امدادی می شوند.

فرماندار دشتستان در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر 26 متخصص در راستای طرح طرح تحول سلامت ،در شهرستان در حال خدمت می باشند ، گفت : از هنگام اجرای طرح تحول سلامت تا کنون 11 هزار 500 نفر در دشتستان از دفترچه سلامت برخوردار شده اند .

به گزارش پرتال فرمانداری دشتستان، برنامه سفرنامه سلامت و امید، برنامه ای با مشارکت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و باهمکاری مسوولین و مردم شهرستانهای مختلف بویژه در مناطق محروم اجرا می شود که اینبار در شهر شبانکاره دشتستان برگزار گردید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر