جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: دو خیر گناوه ای به دو پروژه عام المنفعه این جمعیت دراین شهرستان کمک کردند.به گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: یکی از خیرین دو هکتار زمین به ارزش ریالی دو میلیارد ریال برای احداث اردوگاه اسکان اضطراری در جوار روستای گشویی و خیر دیگر نیز هزینه بخشی از ساخت پایگاه امداد ونجات جاده ای ساحلی را تقبل کردند.وی اظهارکرد: پایگاه امدادونجات در جاده ساحلی گناوه به بوشهر در تقاطع روستای کوهک احداث خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۲۶
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: دو خیر گناوه ای به دو پروژه عام المنفعه این جمعیت دراین شهرستان کمک کردند.

به گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: یکی از خیرین دو هکتار زمین به ارزش ریالی دو میلیارد ریال برای احداث اردوگاه اسکان اضطراری در جوار روستای گشویی و خیر دیگر نیز هزینه بخشی از ساخت پایگاه امداد ونجات جاده ای ساحلی را تقبل کردند.

وی اظهارکرد: پایگاه امدادونجات در جاده ساحلی گناوه به بوشهر در تقاطع روستای کوهک احداث خواهد شد.

صیادی گفت: زمین این پایگاه ازسوی منابع طبیعی تامین خواهد شد که مراحل واگذاری آن در دست اجراست.

رییس جمعیت هلال احمر گناوه افزود: فرماندار این شهرستان نیز قول تامین هزینه ساخت خانه سلامت را داده است.

وی بیان کرد: با احداث این پایگاه، خدمات درمانی رایگان به نیازمندان ارایه و درسطح روستاهایی که از خانه بهداشت نیز محروم هستند، کاروان سلامت راه اندازی می شود.

رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: خیرین این شهرستان که زبانزد عام وخاص هستند و نام و آوازه شان در کشور می درخشد، همواره در کارهای عام المنفعه پیشقدم و منشا خدمات ارزشمندی بوده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر