دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس جمهور کشورمان برای یک سفر یک روزه به زودی به استان بوشهر سفر می کند.بر اساس این گزارش، حجت الاسلام روحانی در این سفر یک روزه که در دوم اسفندماه سال جاری انجام می شود به همراه تعدادی از وزرا از جمله وزیر نفت برای بازدید از تاسیسات پارس جنوبی و میزان پیشرفت فازهای در دست ساخت به شهرستان عسلویه سفر می کند.دکتر روحانی که در اواخر دی ماه سال جاری به همراه کاروان تدبیر و امید مهمان بوشهر ها بود پیش از این نیز در اولین سال حضور در دولت جهت بازدید از وضعیت زلزله زدگان به شهرستان دشتستان نیز سفر کرده بود که متعاقب آن سفری به عسلویه داشته است.
کد خبر: ۹۷۳۶
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: رئیس جمهور کشورمان برای یک سفر یک روزه به زودی به استان بوشهر سفر می کند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام روحانی در این سفر یک روزه که در دوم اسفندماه سال جاری انجام می شود به همراه تعدادی از وزرا از جمله وزیر نفت برای بازدید از تاسیسات پارس جنوبی و میزان پیشرفت فازهای در دست ساخت به شهرستان عسلویه سفر می کند.

دکتر روحانی که در اواخر دی ماه سال جاری به همراه کاروان تدبیر و امید مهمان بوشهر ها بود پیش از این نیز در اولین سال حضور در دولت جهت بازدید از وضعیت زلزله زدگان به شهرستان دشتستان نیز سفر کرده بود که متعاقب آن سفری به عسلویه داشته است.

به نوشته ی سوک، انتظار می رود با وجود حضور وزیر نفت در این سفر ، بخشی از مطالبات مالی پروژه های عمرانی استان که در تعهدات وزارت نفت است توسط مدیریت ارشد استان پیگیری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر