جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۶۰۰
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: برترین‏‌های مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۶ سال استان بوشهر معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر، دبیر هیات والیبال استان بوشهر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این رقابت‏‌ها به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان بوشهر در پارک ساحلی باسیدون برگزار شد که  در قالب آن ۱۲ تیم در چهار گروه سه تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: در پایان دور مقدماتی چهار تیم موسسه بین المللی ماساژ نوید تندرستی بوشهر، هیات والیبال درودگاه، باشگاه هدف یک و باشگاه هدف سه به مرحله نهایی راه یافتند.

کشاورز ادامه داد: با برگزاری دیدارهای فینال و رده‏‌بندی تیم موسسه بین المللی ماساژ نوید تندرستی بوشهر، باشگاه هدف یک و باشگاه هدف سه به ترتیب عنوان‏‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

کشاورز ادامه داد: به تیم‏‌های نخست تا سوم رقابت‏‌ها به ترتیب ۵۰۰، ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد همراه با لوح تقدیر اهدا شد.

وی افزود: در آیین اختتامیه از مهدی ذوالقدر و سید محمد حسن موسوی به عنوان ۲ تن از فعالان والیبال ساحلی استان بوشهر تجلیل شد.

کشاورز اظهار داشت: موسسه بین المللی ماساژ نوید تندرستی بوشهر تیم قهرمان رقابت‏‌ها متشکل از سید علی لطیفی و محمد اسماعیل نقی پور هفته گذشته در مسابقات زیر ۱۸ سال قهرمانی استان در دیر نیز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر