سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۶۰۲
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر از ارسال تجهیزات ورزشی به ارزش ۴ میلیارد ریال به مدارس کم‌برخودار ۱۸ منطقه آموزشی استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، اسد حصیری بیان کرد: با توجه به اینکه رویکرد وزارت آموزش و پرورش برای سال جدید ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آموزش حضوری است به همین علت و با هدف افزایش شادابی در مدارس و ایجاد  پویایی بیشتر در بین دانش آموزان، تجهیزات ورزشی در اختیار مدارس استان قرار گرفت.
 
وی افزود: در همین زمینه کاروان تجهیزات ورزشی با اعتبار ۴ میلیارد ریال در بین مدارس کمتر برخوردار ۱۸ شهرستان و منطقه آموزشی توزیع شده است.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: این تجهیزات شامل میز پینگ پنگ (ساده و چرخدار)، فوتبال دستی، انواع توپ‌های ورزشی، انواع وسایل و تجهیزات ورزش‌های راکتی، همچنین تشک دراز و نشست و تشک مخصوص ایمنی سالن‌های ورزشی است.
 
وی گفت: تلاش می‌کنیم شرایطی فراهم شود که اگر مدارس بخواهند فرآیند آموزش را به شیوه حضوری پیگیری کنند، در اجرای درس تربیت بدنی مشکلی از نظر تامین تجهیزات و امکانات ورزشی نداشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر