يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس دفتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت بوشهر:
کد خبر: ۹۷۶۶۷
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: رئیس دفتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت در استان بوشهر گفت: تلاش برای تحقق عدالت و افزایش امید مردم به نظام و انقلاب اسلامی در اولویت برنامه ها و فعالیت های این نمایندگی است.

به گزارش فکرشهر، علی نجفی روز یکشنبه در گفت و  گو با ایرنا افزود: به واسطه رفتار نادرست برخی مسئولان، عده‌ای نسبت به نظام و انقلاب بدبین شدند که در این راستا باید تلاش کرد تا با مبارزه با فساد و شفافیت سازی این اعتماد برگردانده شود.

وی بیان کرد: دشمن همواره سعی دارد مردم را از نظام دور و بین آنان گسست ایجاد کند که در این راستا باید همگان برای جلوگیری از این رویه تلاش کنند.

نجفی ادامه داد: در این راستا پایش وضعیت شفافیت و فساد در استان، آموزش عمومی و تخصصی در امر شفافیت و مبارزه با فساد، برگزاری کارگاه‌‎های آموزشی مرتبط، ارجعیت در پیشگیری بر درمان در حوزه فساد، تولید و کسب روش مبارزه با فساد، الگوسازی، آینده پژوهی، فسادستیزی بدون رودرباستی از جمله هدف‎‌های دفتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت در استان بوشهر است.

وی یادآور شد: نهاد دیده بان شفافیت و عدالت یک نهاد غیرانتفاعی و غیردولتی است که اکنون در ۲۴ استان کشور با ۱۵ کارگروه و زیرمجموعه فعالیت دارد.

نجفی اظهار داشت: این نهاد پیشگیری از فساد، زمین خواری و جلوگیری از بدبینی به نظام و  ایجاد فاصله بین مردم و نظام را  با اولویت در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: دیده بان شفافیت و عدالت در استان بوشهر در صورت وجود یک موضوع مهم ابتدا مدارک و مستندات مرتبط با آن را جمع آوری و سپس آنها را در اختبار مراجع ذیصلاح قرار می‎‌دهد تا نسبت به پیگیری موضوع اقدام شود.

 علی نجفی، عین الله علیپور، احمد دهاز، حمید رضا رنود، سامان نوذری، محمدصادق بحرانی و امید حیدری اعضای هیات مرکزی دفتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت در استان بوشهر هستند.

همه فعالیت‌های مؤسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت به عنوان یک سازمان مردم نهاد غیرسیاسی و غیرانتفاعی غیردولتی بوده و در موضوع اجتماعی، با رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

دفتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت شنبه شب در بوشهر آغاز بکار کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر