جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بوشهر:
کد خبر: ۹۷۸۴۷
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر از برگزاری «پیاده‌روی حرم تا حرم» به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سیدناصر فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تسلیت ایام ماه صفر و سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) از برگزاری مراسم پیاده‌روی حرم تا حرم در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در بوشهر خبر داد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر اظهار داشت: این مراسم روز پنجشنبه از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح از امامزاده محمدباقر تا امامزاده عبدالمهیمن در بوشهر همراه با قرائت زیارت امام رضا (ع) و با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم ولایتمدار بوشهر برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مراسمی به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) در بوشهر خبر داد و گفت: این مراسم چهارشنبه شب ساعت ۲۰ در یادمان شهدای خوشنام بوشهر واقع در پارک شغاب برگزار می‌شود.

فاطمی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری پایان ماه صفر اظهار داشت: مراسم ۲۸ ماه صفر به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با حرکت دستجات عزاداری و با مشارکت هیئت‌های مذهبی، مسؤولان و مردم عزادار از میدان قدس تا مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر با بیان اینکه مراسم‌های یاد شده با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود گفت: از همه مردم عزادار و دلداده اهل بیت (ع) دعوت می‌شود تا این مراسم‌ها حضور بهم رسانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر