شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: سه محموله کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال از سوی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این کشف و ضبط شد.به گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی دشتستان روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: این میزان کالای قاچاق در بازرسی از سه دستگاه کامیون و تریلر در محورهای ارتباطی این شهرستان بدست آمده است.وی اضافه کرد: دربازرسی های صورت گرفته از این خودروها یکهزارو 500 تخته پتو و 40 بسته کاغذ تحریر فاقد هرگونه مدارک گمرکی به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۹۷۸۵
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: سه محموله کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال از سوی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این کشف و ضبط شد.

به گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی دشتستان روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: این میزان کالای قاچاق در بازرسی از سه دستگاه کامیون و تریلر در محورهای ارتباطی این شهرستان بدست آمده است.

وی اضافه کرد: دربازرسی های صورت گرفته از این خودروها یکهزارو 500 تخته پتو و 40 بسته کاغذ تحریر فاقد هرگونه مدارک گمرکی به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد.

انصاری اظهارکرد: دراین ارتباط سه نفر متهم همراه با کالاهای قاچاق برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر