دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا در ایران و استان بوشهر؛
فکرشهر: با وجود کاهش بستری‌هایی کرونایی در استان بوشهر، اما ثبت فوتی‌ها هنوز متوقف نشده و امروز دو بیمار کرونایی دیگر در این استان جان باختند...
کد خبر: ۹۷۹۶۱
جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: با وجود کاهش بستری‌هایی کرونایی در استان بوشهر، اما ثبت فوتی‌ها هنوز متوقف نشده و امروز دو بیمار کرونایی دیگر در این استان جان باختند.

به گزارش فکرشهر، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از کاهش تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان به ۱۱۵ نفر خبر داد و افزود: ۲۴ نفر از این بیماران در شبانه‌روز گذشته بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴ مورد به کرونا قطعی است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این شمار ۸ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت دو بیمار کرونایی خبر داد و عنوان کرد: خانمی ۴۷ ساله با سابقه بیماری آسم و دیابت و خانم دیگری ۶۷ ساله با سابقه بیماری آسم در ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند.

پس از ۸۲ روز، آمار روزانه فوتی‌های کرونا به کمتر از ۲۰۰ نفر رسید

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته در کشور متاسفانه ۱۸۵ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند و این درحالیست که پس از ۸۲ روز، آمار روزانه فوتی‌های این بیماری به کمتر از ۲۰۰ نفر در کشور رسیده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۸۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۲۴ نفر از آنها بستری شدند.

آخرین باری که تعداد بیماران شناسایی شده کمتر از ۱۰ هزار نفر بود، ۱۲ تیرماه و آخرین باری که تعداد بستری های جدید بیماران، کمتر از یک هزار و ۵۰۰ نفر بود، ۱۹ تیرماه بوده و امروز بعد از ۹۷ روز، تعداد بیماران شناسایی شده به کمتر از ۱۰ هزار نفر و بعد از ۹۰ روز، تعداد بستری های جدید بیماران، به کمتر از یک هزار و ۵۰۰ نفر رسید.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۹۸۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۲ هزار و ۱۹۷ نفر رسید.

امروز همچنین بعد از ۸۲ روز، موارد فوت روزانه بیماران کرونایی در کرونا به کمتر از ۲۰۰ نفر کاهش یافت. آخرین بار، روز ۲۷ تیرماه، فوت بیماران کرونایی، کمتر از ۲۰۰ نفر بود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر