دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر:
فکرشهر: سالاری افزود: هیئت‌های مذهبی این موضوع را که دین برای همه است ترویج کنند و احزاب سیاسی نیز دین را به‌نام خود مصادره نکنند تا ...
کد خبر: ۹۸۴۲
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: دین برای همه است و احزاب سیاسی، دین را به‌نام خود مصادره نکنند.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست فصلی روسای هیئت‌های مذهبی کشور در بوشهر با اشاره به ضرورت وحدت بین مسلمانان در شرایط کنونی اظهار داشت: غالب دستورات دینی ما با رویکرد اجتماعی است و در همین راستا همواره بر وحدت نیز تاکید شده است.

وی بیان کرد: باید در فعالیت‌های مختلف به سمت همدلی و همگرایی پیش برویم تا زمینه وحدت ایجاد شود که یکی از نیازهای امروز جامعه ما وحدت است.

کارکرد مساجد و حسینیه‌ها این است که سیاست را طبق دستورات دینی پیش ببرند، مسجد خود را سایه و چتری برای همه بداند.

سالاری افزود: هیئت‌های مذهبی این موضوع را که دین برای همه است ترویج کنند و احزاب سیاسی نیز دین را به‌نام خود مصادره نکنند تا با وحدت که از اهداف دین هست بتوانیم مسیر پیشرفت را طی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی برای ایجاد وحدت و همدلی، بیان و شکل موضوعات مورد نظر برای طرح در بین مردم را در نظر داشته باشند و ترویج دین، مذهب و اخلاق حسنه را در دستور کار خود داشته باشند.

استاندار بوشهر با اشاره به مراسمات ایام ماه محرم و صفر گفت: در مراسمات امسال شاهد حضور پرشور مردم با نگرش سیاسی و اجتماعی مختلف بودیم که هیئت‌های مذهبی در خلق این صحنه‌ها نقش بسیار مهمی داشتند.

سالاری با بیان اینکه موضع گرفتن در هر موضوعی که در جامعه مطرح می‌شود، اثر خوبی ندارد، گفت: هیئت‌های مذهبی مسیر وحدت را دنبال کنند تا خدمت به مردم که از اهداف دین اسلام هست را محقق کرده باشند.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر