سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۷۹۹
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: براسا برنامه ریزی انجام شده استقرار صنایع و سرمایه‌گذاری های جدید در شهرستان‌های شمالی این استان در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سعید زرین فر روز چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گناوه به خبرنگاران  اظهارداشت: با توجه به اینکه شهرستان‌های گناوه و دیلم از توازن توسعه‌ای خوبی نسبت به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر برخوردار نیستند، موضوع استقرار صنایع جدید در این مناطق و شهرستان‌های مرکزی این استان جزو اولویت‌ها است.  

وی افزود: استاندار بوشهر نگاه‌ خوبی به منطقه شمال این استان دارد و در مدت کوتاه چندین نشست در زمینه توسعه صنایع برای شهرستان های شمالی استان بوشهر برگزار شده است و با این روند آینده خیلی بهتری برای این مناطق قابل پیش بینی است.

وی گفت: در پی بازدید اخیر استاندار بوشهر از شهرستان گناوه ، تاکید داشتند که جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر را خاص این شهرستان برگزار کنیم.

زرین فر افزود: در این جلسه مسایل و مشکلات و پیشنهادهای ۱۸ متقاضی در شهرک صنعتی بندرریگ به طور خاص بررسی و موارد مختلفی توسط آنها از جمله بیمه تامین اجتماعی، تسهیلات بانکی و بحث های زیرساختی شامل آب و برق مطرح و تصمیم های خوبی برای حل آنها با هماهنگی مدیران استانی و شهرستانی گرفته شد.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه در شهرستان گناوه با یک پدیده خوبی روبرو هستیم که سالها پیگیر آن بودیم، گفت: در این ارتباط سرمایه‌گذاری‌های خوبی در شهرک صنعتی در شهرستان که بیشتر جوانان هستند رقم خورده است.

وی بیان کرد: در این شهرک کارگاه‌های صنعتی و تولیدی  مرتبط با پوشاک، وسایل هنری، کلاه و فندک فعال در دست اجرا است و تولیداتی نیز  وارد بازار کشور می‌شود که جای خوشحالی و خرسندی دارد.

زرین فر گفت: با توجه به اینکه کالای همراه ملوان یکی از بحث های مرتبط با اشتغال این شهرستان است باید زمینه و بستر لازم برای فراهم شدن صنایع و تولیدی نظیر شهرک صنعتی بندرریگ ایجاد و حمایت شود و توسعه یابد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر