جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۸۰۱
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: آماده حمایت و همکاری در تولید آثار ماندگار و فاخر از هنرمندان و نویسندگان هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد مظفری ظهر چهارشنبه در دیدار با سید کوچک هاشمی‌زاده مؤلف فرهنگ واژگان گویش دشتی اظهار داشت: مجموعه فرهنگ، هنر و ادب استان به داشتن چهره‌های برجسته مانند شما به خود می‌بالند و به عنوان یک الگو هم در زمینه فعالیت و هم در زندگی شخصی یاد می‌کنند.

وی بیان کرد: افرادی که زندگی خود را برای توسعه فرهنگ، هنر و ادب بدون هیچ چشم‌داشتی و با هدف حفظ و پاسداری از این میراث ارزشمند می‌گذارند بسیار اندک هستند و این به لحاظ رسیدن به درجات عالیه معرفت ادبی می‌باشد.

مظفری افزود: کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی مجموعه‌ای بی‌نظیر است که به همت والای شما در راستای فرهنگ منطقه به چاپ رسیده که جای تحسین و سپاس فراوان دارد.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان باید با تاسی از رفتار و منش شما پیش‌کسوتان در انتقال این حوزه تأثیرگذار فعالیت کنند و دنباله‌رو راه شما بزرگان و فرهیختگان ادبی باشند.

مظفری تصریح کرد: خداوند سایه شما را در راستای استفاده از تجربیات در حوزه فرهنگ و ادبیات مستدام بدارد و شاهد انتشار دوباره آثار فاخری مانند فرهنگ واژگان گویش دشتی باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: آماده هرگونه حمایت و همکاری در تولید آثار ماندگار و فاخر از هنرمندان و نویسندگان هستیم.

مؤلف فرهنگ واژگان گویش دشتی نیز گفت: از بدو فعالیت تا به امروز بدون منت و چشم‌انتظاری به دنبال رسالت ادبی بوده‌ام و این مربوط به علاقه شخصی من به حوزه است.

سید کوچک هاشمی‌زاده از حضور محمد مظفری در این دیدار تشکر کرد و عنوان داشت: انتقال فرهنگ یک وظیفه ذاتی است و ترویج آئین‌ها نیز در قالب کتاب الزامی و ضروری می‌باشد.

حمید زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار حضور داشت و به بیان سخنانی در ارتباط با ویژگی‌های سید کوچک هاشمی‌زاده پرداخت.

لازم به توضیح است در ادامه این دیدار محمد مظفری که از نویسندگان، پژوهشی گران و هنرمندان عرصه نمایش بوشهر نیز می‌باشد ضمن اهدای لوح سپاس، آثار منتشرشده خود را به سید کوچک هاشمی‌زاده اهدا کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر