دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
بخشدار خبر داد:
فکرشهر: بخشدار ارم گفت: بارش برف در بخش هایی از ارتفاعات این بخش تا یکشنبه شب ادامه داشته و نیاز است به روستاییان و عشایر این منطقه امداد رسانی شود...
کد خبر: ۹۸۸۴
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۸

فکرشهر: بخشدار ارم گفت: بارش برف در بخش هایی از ارتفاعات این بخش تا یکشنبه شب ادامه داشته و نیاز است به روستاییان و عشایر این منطقه امداد رسانی شود.

به گزارش فکرشهر، مسعود صیادی دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: با توجه به بارش شدید برف و سرمای بی سابقه و غیرمنتظره بویژه در روستاهای رونی،پشت پر، کفتارو، خیرک و شکرک تامین مواد سوختی برای روستاییان و همچنین سوخت و چادربرای عشایر و دامهای آنها الزامی است. 

وی یادآور شد: ستاد مدیریت بحران بخش از صبح یکشنبه با توجه به بارش شدید باران، تگرگ و برف فعال شده و در حال حاضر بدلیل پدیده سرمای بی سابقه امکان ایجاد مشکلاتی بویژه برای روستاییان و عشایر وجود دارد.

صیادی بیان داشت: گرچه در ساعات اولیه روز یکشنبه بدلیل بارش شدید باران مسیر تنگ ارم در یکی از گردنه ها مسدود شد ولی اکنون محور باز است و مشکل تردد گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: بارش باران از صبح یکشنبه آغاز شد که در برخی نقاط نظیر رودفاریاب، پشت پر، شهر تنگ ارم، دهرود، خیرک، شکرک، چهوک، کمه زرد و مورد خیر برف بارید و در دشت بزپر ارتفاع برف به 10سانتی متر رسید. 

صیادی بارش برف را پس از 10سال در منطقه باعث شادمانی مردم دانست و افزود: این برکت و نعمت الهی علاوه بر زنده کردن مراتع و زمنی های کشاورزی و تجدید قوای منابع آبی، سرما و تگرگ خسارت و زیانهایی به بخش کشاورزی وارد کرده که بزودی بررسی و اعلام می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر