شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ارسلان زارع بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان اصناف دشتستان اظهار داشت: دشتستان بیشترین جمعیت و وسعت را در بین شهرستان‌ها دارد و برای توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان باید اهتمام ورزیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان افزود: خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی باید در دستور کار قرار گیرد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۹۹۳۸
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: ارسلان زارع بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان اصناف دشتستان اظهار داشت: دشتستان بیشترین جمعیت و وسعت را در بین شهرستان‌ها دارد و برای توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان باید اهتمام ورزیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان افزود: خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی باید در دستور کار قرار گیرد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

وی با بیان اینکه همکاری‌های خوب صنوف این شهرستان در تامین مایحتاج عمومی مردم قابل تقدیر است خاطرنشان کرد: تعامل دستگاه‌های دولتی برای برطرف کردن نیازهای صنوف ضروری است و از همه توان برای این مهم بهره می‌بریم.

\n\n

زارع با اشاره به فرارسیدن ایام تعطیلات عید نوروز بر کنترل و نظارت‌های ویژه صنعت و معدن و دستگاه‌های مرتبط بر کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم تاکید کرد. 

\n\n

فرماندار دشتستان از راه‌اندازی اتاق اصناف در دشتستان خبر داد و بیان کرد: احداث ساختمان اصناف در شهرستان برای خدمات بهتر به مردم ضروری است و با توجه به اینکه دشتستان از داشتن ساختمان صنوف برای تسهیل خدمات بهتر به مردم محروم است؛ احداث چنین مجموعه‌ای لازم است.

\n\n

زارع خواستار برخورد قاطع با صنوف متخلف شد و اظهار داشت: مردم شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و صنوف باید خدماتی متناسب با شان مردم ارائه کنند و بدون تردید با صنوف متخلف برخورد می‌شود. 

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر