دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  مدیرآموزش و پرورش شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، همکاری و تعامل اولیای دانش آموزان با مدارس در سلامت روانی آنان موثر و لازم است.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی فرد روز پنجشنبه درآیین گرامیداشت روز امور تربیتی در برازجان افزود: مبارزه فرهنگی یکی از راههای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است که نیاز به توجه جدی در این حوزه است.\n\nوی به وظایف مهم مربیان پرورشی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: مربیان پرورشی پرچمداران سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.
کد خبر: ۹۹۴۸
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

فکرشهر:  مدیرآموزش و پرورش شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، همکاری و تعامل اولیای دانش آموزان با مدارس در سلامت روانی آنان موثر و لازم است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی فرد روز پنجشنبه درآیین گرامیداشت روز امور تربیتی در برازجان افزود: مبارزه فرهنگی یکی از راههای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است که نیاز به توجه جدی در این حوزه است.

\n\n

وی به وظایف مهم مربیان پرورشی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: مربیان پرورشی پرچمداران سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.

\n\n

لواسانی فرد بیان کرد: یکی از وظایف اصلی ومهم در آموزش وپرورش پرورش تربیت انسانهای پاک و دین باور در جامعه است.

\n\n

وی گفت: این امر اتفاق نمی افتد مگر به کمک مربیان ومعلمان که به تربیت اسلامی اهمیت می دهند زیرا مربیان پرورشی حراست از ارزشهای اعتقادی ودینی را برعهده دارند.

\n\n

لواسانی فرد اظهارکرد: ایجاد امور تربیتی در مدارس کشور برای گسترش فرهنگ اسلامی، تزکیه نفس و حرمت نهادن به ارزشهای اسلامی تاسیس و راه اندازی شد.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش دشتستان افزود: یکی از نوآوریهای انقلاب اسلامی ایران با تلاش شهیدان رجایی و باهنر ایجاد نهاد امور تربیتی در مدارس بودکه این امر می تواند بیشترین تاثیر را در افکار دانش آموزان داشته باشد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی یادآورشد: تحولات عقیدتی و فرهنگی در دنیا تغییر کرده و این تحولات در بین جوانان و نوجوانان ما بروز پیدا کرده است که اگر از این موضوع غافل شویم می تواند صدمات جبران ناپذیری به افکار فرزندان ما وارد کند.

\n\n

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشتستان گفت: آموزش و پرورش گسترده ترین نهاد تربیتی و فرهنگی در جامعه است و براساس سند تحول بنیادین در نظام جمهوری اسلامی ایران، اساس کار آموزش و پرورش تربیت اسلامی است.

\n\n

حبیب الله بوستانی افزود: در بحث تربیت در مدارس، وظیفه تربیتی و دینی برعهده همه پرسنل مدارس است که در این کار سهیم بوده و این مهم را به سرانجام برسانند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر