شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در سومین روز از برنامه های جشن فرهنگ گناوه، نمایش ناکو روی عرشه این شناور باری در آب های خلیج فارس به اجرا درآمد.\n\nبه گزارش فکرشهر، این نمایش به کارگردانی محمد مظفری از هنرمندان برجسته کشور درقالب شیوه ای جدید از تئاتر محیطی با عنوان 'سطحه' روی یک شناور باری درپنج کیلومتری بندر گناوه و درمیان آبهای خلیج فارس با استقبال پرشور مردم اجرا شد.\n\nدراین نمایش اسماعیل احمدی، فرانک بلورزاده و احمد رضا قربانی به عنوان بازیگر و سعید قیطاس و عبدالمحمد سراجی در بخش موسیقی حضور داشتند.\n\nنمایش ناکو در چندین جشنواره کشوری شرکت کرده و صاحب مقام های مختلفی شده است.
کد خبر: ۹۹۵۷
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: در سومین روز از برنامه های جشن فرهنگ گناوه، نمایش ناکو روی عرشه این شناور باری در آب های خلیج فارس به اجرا درآمد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این نمایش به کارگردانی محمد مظفری از هنرمندان برجسته کشور درقالب شیوه ای جدید از تئاتر محیطی با عنوان 'سطحه' روی یک شناور باری درپنج کیلومتری بندر گناوه و درمیان آبهای خلیج فارس با استقبال پرشور مردم اجرا شد.

\n\n

دراین نمایش اسماعیل احمدی، فرانک بلورزاده و احمد رضا قربانی به عنوان بازیگر و سعید قیطاس و عبدالمحمد سراجی در بخش موسیقی حضور داشتند.

\n\n

نمایش ناکو در چندین جشنواره کشوری شرکت کرده و صاحب مقام های مختلفی شده است.

\n\n

برنامه های پنجمین دوره جشن فرهنگ گناوه از چهارم اسفندماه جاری آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر