يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان با روزنامه‌ها و رسانه‌های هنجارشکن قاطعانه برخورد کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه اول نماز جمعه امروز شهرستان عسلویه با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی به اهمیت مسجد در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: حضور در مسجد برای هر فرد مومن ضروری است، برای عبادت و راز و نیاز هیچ جایی بهتر از مسجد وجود ندارد.\n\nوی با بیان اینکه مسجد جای بسیار مقدسی است افزود: در زمان پیامبر (ص)و امامان معصوم (ع)، بیشتر امورات مسلمین در مساجد انجام می‌شد و متاسفانه امروز در جامعه بعضی از مساجد خالی شده است.
کد خبر: ۹۹۷۷
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان با روزنامه‌ها و رسانه‌های هنجارشکن قاطعانه برخورد کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه اول نماز جمعه امروز شهرستان عسلویه با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی به اهمیت مسجد در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: حضور در مسجد برای هر فرد مومن ضروری است، برای عبادت و راز و نیاز هیچ جایی بهتر از مسجد وجود ندارد.

\n\n

وی با بیان اینکه مسجد جای بسیار مقدسی است افزود: در زمان پیامبر (ص)و امامان معصوم (ع)، بیشتر امورات مسلمین در مساجد انجام می‌شد و متاسفانه امروز در جامعه بعضی از مساجد خالی شده است.

\n\n

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) به ابوذر فرمود "هر نفسی که در مسجد می‌کشی خداوند در برابرش مقام و مرتبه‌ای به شما عطا می کند و هر نفس در مسجد 10 حسنه حساب می‌شود.

\n\n

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: از شما انتظار داریم که مساجد را گرم نگه دارید و در این فضاهای معنوی حضور پیدا کنید و دیگران را هم به حضور در مسجد تشویق کنید.

\n\n

وی در خطبه دوم به هشتم اسفند سالروز تاسیس امور تربیتی اشاره کرد و با تبریک این روز به مربیان تربیتی یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر دو مرد الهی و اهل عمل بودند که هیچ چیز را با خدا معاوضه نمی‌کردند و انگیزه گسترش تربیت اسلامی داشتند؛ هر مربی باید تربیت اسلامی را در صدر کار و فعالیت خود قرار دهد.

\n\n

امام جمعه عسلویه همچنین با تبریک 9 اسفند سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد نیز از برکات دور اندیشی حضرت امام(ره) بوده که محرومان از این برکت بهره‌مند شدند و باید از مسئولین این بنیاد تشکر کنیم.

\n\n

هاشمی‌نژاد همچنین با تسلیت سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: باید در جای جای شهرستان عزاداری بر پا شود و مردم حضوری پرشور داشته باشند.

\n\n

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) اسوه زنان عالم است افزود: آن حضرت در شب عروسی پیراهن وصله‌دار پوشید و پیراهن نو خود را که هدیه پدر بود به فقیر بخشید و این رفتارهای این بانوی بزرگ باید الگوی ما باشد.

\n\n

امام جمعه عسلویه به 14 اسفند روز احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد اشاره کرد و گفت: باید به یاری محرومان بشتابیم و در این جشن که در پایان سال توسط کمیته امداد برگزار می‌شود شرکت کنیم.

\n\n

هاشمی‌نژاد با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ سپاه در تنگه هرمز بیان کرد: این رزمایش در واقع کار بزرگ سپاه و نمایش خیره کننده توان نظامی نیروهای مسلح ما بود که هشدار جدی به استکبار و عربده کشان بود و سپاه ثابت کرد از توان بالایی برخوردار است.

\n\n

وی با انتقاد از برخی روزنامه‌ها و رسانه‌های هنجارشکن اظهار داشت: این روزها شاهد حرکات زشت برخی روزنامه‌ها هستیم، برخی روزنامه‌ها پر رو و بی حیا شده‌اند و به ساحت امام معصوم(ع) اهانت می‌کنند.

\n\n

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه مسئولینی که باید پاسخگو باشند ساکت هستند گفت: چرا سد راه این روزنامه‌ها نمی‌شوند؛ بعضی صداها باید خفه شود از مسئولین می‌خواهیم قاطعانه با این روزنامه‌ها برخورد کنند.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر