دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۷۸۸
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: ۹ هزار تست کرونا در مرکز ویروس شناسی این سازمان با تعرفه دولتی انجام شد.

به گزارش فکرشهر، علی احمدی‌زاده روز یکشنبه به رسانه‏‌ها اعلام کرد: آزمایشگاه‌ تخصصی ویروس‌شناسی کووید۱۹ خدمتی مشترک از جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور کار خود را با پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تعرفه دولتی آغاز کرد.

وی یادآور شد: برای راه‌اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی کویید۱۹ جهاددانشگاهی بوشهر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده‌است.

احمدی ادامه داد: امسال نیز یک دستگاه ریل تایم ( realtime ) با اعتبار ملی حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای سرعت در جواب‌دهی و ارائه خدمت بهتر به مردم خریداری شده‌است.

وی عنوان کرد: کیت تشخیصی مورد استفاده در این آزمایشگاه نمونه تولیدی محققان جهاد دانشگاهی است که به عنوان اولین کیت تولید داخل مجوز گرفت.

احمدی‌زاده اضافه کرد: آزمایشگاه ویروس شناسی کویید۱۹ جهاددانشگاهی بوشهر از شنبه تا پنجشنبه در شیفت‌های صبح و عصر به هم‌‎استانی‎‌ها ارائه خدمت دارد.

وی بیان کرد: افراد برای نوبت‌گیری می‌توانند با با شماره‌های ۰۷۷۳۳۳۵۰۴۳۵ و ۰۷۷۳۳۳۵۰۶۶۵ تماس و یا به‌صورت آنلاین از طریق سایت www.jdbulab.ir اقدام کنند.

احمدی‌زاده اضافه کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام، واریز وجه و نوبت‌دهی از طریق درگاه اینترنتی انجام و زمان دقیق مراجعه و پذیرش بیمار برای نمونه‌گیری به فرد اعلام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر