جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۸۰۵
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: توسعه گاز رسانی به صنایع باعث شکوفایی و سرعت حرکت چرخ صنعت و رونق اقتصادی در این استان می‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، مسلم رحمانی اعلام کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری  بیش از ۱۰ میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر مصرف شده است که افزایش ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: ۹۹.۵ درصد گاز توزیع و مصرف شده در استان بوشهر مربوط به صنایع، پتروشیمی ها، نیروگاه ها و حمل و نقل است که نشان می دهد با توسعه گازرسانی به صنایع، چرخ اقتصاد این استان با شتاب بیشتری به حرکت درآمده و در نتیجه رونق و شکوفایی اقتصاد و صنعت بیشتر استان فراهم می‌‎شود.

رحمانی ادامه داد: این میزان مصرف گاز طبیعی در دربخش‌های خانگی، تجاری وصنعتی استان بوشهر نشان از تحقق ۶۳ درصدی اهداف سالانه دارد.

وی عنوان کرد: مصرف گاز در بخش خانگی استان بوشهر به بیش از ۳۸ میلیون متر مکعب رسید که این میزان تنها چهار دهم درصد سهم مصرف گاز در این استان را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: مصرف گاز بخش خانگی استان بوشهر در ۶ ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۲ درصد کاهش داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر