دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با نفوذ تدریجی امواج ناپایدار جو به مناطق جنوب غرب کشور، شرایط جوی این استان از بعد از ظهر پنجشنبه ناپایدار می‏‌شود...
کد خبر: ۹۹۹۳۹
سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با نفوذ تدریجی امواج ناپایدار جو به مناطق جنوب غرب کشور، شرایط جوی این استان از بعد از ظهر پنجشنبه ناپایدار می‏‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز سه ‎شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با این ناپایداری سرعت وزش بادهای جنوبی افزایش می یابد و سواحل استان بیشتر در قسمت‌های شمالی و مرکزی تا اواخر وقت جمعه مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز و فردا در بیشتر ساعت‎‌ها وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر به نسبت آرام است اما در فراساحل مرکزی و جنوبی تا حدودی سرعت بادهای شمالی افزایش خواهد یافت.

انصاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و فردا در برخی از نقاط با مه صبحگاهی پیش بینی می‎‌شود.

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

انصاری افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی در برخی از ساعت‌‎ها ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‎‌شود.

وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶: ۰۶، مد اول  ۱۲:۳۶، جزر دوم  ۱۵:۳۵ و مد دوم ۲۲:۵۳ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر